Om bilder

Vad tycker ni egentligen om bilder? Alltså om att lägga upp bilder på andras hästar?

Som tex tog jag en hel del bilder från invigningen idag. Men jag har inte lagt upp några. Jag vet inte om jag borde göra det eller inte. För jag vet inte hur jag hade känt om jag hade en häst och hittat bilder på den på någon blogg där jag inte känner personen. Kanske hade jag tyckt det varit roligt med fina bilder på mig och min häst, eller tyckt att det varit hemskt att någon lägger upp bilder på nätet på mig och min häst utan att fråga mig. Så då kör jag iställer på att jag struntar i det om jag inte frågat de personer som är med på bilderna om det är ok.

Men samtidigt kan man undra vart gränsen går. Det kryllar av bilder från Stockholm/Göteborg horseshow. Är man då så känd att man får räkna med att man blir publicerad på bilder på internet? Jag vet inte vad jag tycker... Vid stora evenemang som stockholm horseshow hade jag förmodligen publicerat bilder. Men inte i ett sånt litet evenemang som det här idag. Vart gränsen går vet jag inte, om man får publicera bilder på andra/ andras hästar vet jag inte. Så jag struntar hellre i det då. Det är vad jag tycker är det bästa då.

Så tyvärr, ni får inte se några bilder från idag.

Hur hade ni känt om ni hittat en bild på er eller er häst på någon annans blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0