Min kommande hästhelg


Ja såhär ser den ut ungefär, och så blir det självklart ridning också.

Horseball roligt och läskigt att se vad som kommer hända och hur Inide kommer att reagera tillsammans med de andra osv. Jag kommmer vara grymt nervös! Men det skall bli roligt att visa Emelie hur Indie ser ut hon har ju ännu inte sett henne.

Lördagen skall bli spännande och se hur Indies föl ser ut. Jag vet inte om man kan kalla det föl eftersom hon är en unghäst, skulle jag gissa på. Inide fyller ju 8 i år så "fölet" kan väl inte vara allt för gammalt. Det skall bli riktigt spännande att se hur den ser ut i färg och tecken osv.

Ridning står också på schemat såklart, nu är det dax att bege sig lite längre iväg och rida ut. Det fungerar nu att ta sig till skogen och alla ridvägarna. Äntligen. Även ridbanan går att rida på nu.

Invigningen av Gotlands nyaste ridhus kommer ske på söndagen där bla Indies ägare skall uppträda i barrelrace om jag försått det rätt. Skall bli spännande att se det nya ridhuset. Jag vet inte hur man hittar dit bara... Men än så länge har jag lyckats få med två stycken från stallet som skall med, så vi får väl hoppas att vi hittar rätt tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0