Longerträning

Idag var det dags för lite longerträning igen. I början gick det inte så bra när hon tröttnade kom hon in till mig i mitten. Men mot mitten av vårt lilla träningspass blev hon riktigt duktig men när det är dags för varvsbyte är det som att börja om från början igen. Men mot slutet däremot travade vi även och där var hon grymt duktigt och hängde med och förstod vad jag ville av henne. Tror hon tycker det börjar bli lite roligare nu när det är dags att få lite fart. Snabbt är alltid roligt enligt henne.

Som jag oftast brukar göra när vi haft longerträning slänger jag av gjorden, grimskaftet och linan som jag brukar ha och så hoppar jag upp och rider lite barbacka. Men jag vågade inte trava allt för mycket då jag inte vill ha träningsvärk imorgon om det blir horseball träning. Men lite trav var det, tänlte även trava lite i serpentiner barbacka men det var lite för mycket än vad jag klarade av på den lilla banan, men varje gång jag är påväg att tappa balansen eller hamnar i fel balans stannar Indie. Haha. Att hon förstår det! Men det är ju ganska bra för annars hade jag förmodligen ramlat av idag.

Imorgon blir det horseballträning om det inte kommer massor av snö inatt som de säger att det skall bli. Får hoppas att det inte kommer något, vill verkligen komma iväg imorrn igen! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin bild!!



SV: Ja jag tror det med =D

2011-03-17 @ 21:18:23
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0