Lite osmart

Ibland kan jag ju vara lite osmart. Jag var 100% säker på att jag hade stallet ikväll så jag åkte det. Men tydligen hade jag inte det! Bättre att tra att man har det än att glömma bort det i allafall. Så det fick istället bli en kort promenad med Indie på ca 1km istället.

Jag och E hade planerat att vi skulle rida i eftermiddags men då regnade det. Det var ett kort uppbehåll när jag kasta på mig reflexvästen och Indie reflexgrimman dock så det var faktist ganska sköt ute. Jag tänkte att hon borde få röra på sig ifall hon blivit stel sen igår men det såg bra ut. Hon gjorde inte så mycket fysiskt men det tar ju på dem när de går runt och är spända. Promenaden gick bra men som alltid när det blåser bor det massor med farliga monster och spöken i varje buske man ser. Men det är så med alla hästar. Det är bara vi nänniskor som inte är smarta nog att se spökena;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Varför red du inte? bara undra :)

2011-03-13 @ 09:39:23
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0