Lite av varje

Jag fick lite i all hast dra mig mot stallet idag då det egentligen inte var jag som hade kvällen, men men F var tydligen bortrest. Allt flöt på som vanligt och Indie hade såklart rullat sig igen men hon såg inte lika hemsk ut som hon gjorde i söndags.

Nu på söndag har vi lite stalltjej kväll med restaurang besök. Några gånger per år brukar vi samla ihop alla vi som hör till stallet och gör någonting tillsammans förutom att rida alltså ;) Typ bowling, restaurang eller andra aktiviteter. Så på söndag är det dags, vet tyvärr inte om jag kan då bara. Lite synd.

A pratade med mig i skolan idag och undrade om jag kommer på fredag, då är det dax för horseball träning igen. Självklart skall jag och F iväg om inte det kommer ett till dygns snöoväder som det gjorde förra fredagen. Då skall jag även få lite tips av A hur jag skall sköta situationen med att hon är så otroligt stressad i början bland de andra hästarna. Om hon nu är det igen. Så får vi även se om jag kan få henne dit jag vill. ( Sist var hon som en magnet mot F´s häst och vägrade gå  längre än 2 meter ifrån honom) Men det skall bli spännande och nyttigt och se hur hon reagerar den här träningen på fredag. Förhoppningsvis går det bättre.

Brukar ni också ha såna här stallkvällar tilsammans med aktiviteter osv?

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

SV: japp, såg den hos karin, så himla synd att den va brun :(

2011-03-23 @ 06:07:13
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0