Käre Tomten

Käre Tomten!

Jag hade tänkt be om en extra tidig julklapp i år, vilket innebär att du kan få lite extra ledig tid på julafton genom att hoppa över mitt hus. Det enda jag ber om är en liten,liten dressyrsadel som skulle passa kära lilla Indiana. Det skulle verkligen underlätta i vårt arbete inom ridningen och ge oss ett lyft framåt. Denna fina sadel har fått många rina rekommendationer av ägare till travare så den kommer säkert passa fin fint. Det går superbra med en annan dressyrsadel också, heelt okej.

Nu är det då det här med frakten hit, det är helt okej att den anländer innan nästa dressyrlektion vilket innebär på måndag så känn ingen press alls. Nissarna har lång tid på sig att tillverka denna.

Klicka för att stänga fönster
3999Kr

(P.S Jag har varit jättesnäll hela det här året, matat katterna och plockat ur diskmaskinen D.S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0