Kanske?

Nu kommer det eventuellt bli en horseball träning på fredag men jag vågar inte riktigt säga det. Det känns som att det möjligtvis inte kommer bli av. A pratade med mig om det i skolan idag och antingen blir det en mindre prova på lektion nu på fredag eller så drar det igång näst, nästa fredag alltså den 25. Självklart hoppas jag att det blir av nu på fredag och jag borde verkligen prata med F. Det är helt otroligt men jag har faktist inte pratat med henne sen hon kom hem! Eller pratat i telefon har jag men inte träffat henne! Dags att förbereda henne kanske? :) Hoppas verkligen hon vill hänga på för ärligt talat så kan jag inte komma till den peremilinära träningen nu på fredag annars.

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0