Illustration

Här bjuder jag på en otroligt fin illutration av hur jag för första gången ramlade av en häst, (snart 2 veckor sedan)
Ni som har hängt med ett tag vet ju att det var på min första horseballträning som jag ramlade av, och nu vet även ni andra det ;)

Det var inte just i det här ögonblicket med det var i en annan typ exakt liknande händelse bara att jag hade den andra bollen med handtag som inte stod rakt upp. Rackarns boll, men jag klarade det på andra försöket.

Den här bollen var det som jag försökte nå när jag ramlade av.

Lite besviken är jag på F som varken såg eller lyckades fota mig när jag låg där på rygg i ridhuset. Hah, jaja, så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0