Hovis

Nu har jag jobbat, ätit mat med bla Sandra och även varit i stallet och hjälpt till när hovslagaren verkat och skott fyra hästar. Puh. Helt slut är jag nu. Men hovslagaren sa att jag inte behöve verka Indiana eller sko henne ännu så jag skulle höra av mig igen om ca fyra veckor, vilket känns skönt. Då kan jag kanske plocka av gulskorna och få på ett par vanliga igen. Förhoppningsvis finns det ingen is kvar då.

Longering hade jag planerat men jag orkar helt enkelt inte, jag är verkligen helt slut nu. Inte så konstigt då jag knappt sovit i natt och jobbat.

Jag känner även att jag börjar närma mig mina älskade JW tranportskydd då jag tjänat lite extra pengar idag speciellt eftersom mamma fick sålt på lite gamla böcker jag rensat ur. Dom börjar närma sig nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0