Godmorgon


Har faktist varit vaken ganska länge men har kommit hem nu. Jag har sovat över vid en kompis. Jag hade planerat åka till ridportaffären idag men jag kunde inte hitta dit därifrån jag var! Så nu är jag hemma i stället.

Dagens planer ser ut som så att jag skall till stallet alldeles straxt och rida lite. Måste förbereda Indiana inför helgen. Senare ikväll skall jag åka iväg och sova över hos min lilla lusin som jag skall vara barnvakt åt hela dagen imorgon. Det roliga är att dom har tre American Miniature Horses. Egentligen har dom fyra men en har dom lånat ut på foder. Riktigt snygga är dom, dom får då som sagt inte vara över 91 cm i manköjd! Helt otroligt egentligen. Trots det har dom grymt fin exitör. Så hos henne skall jag vara barnvakt, jag får väl försöka lura ut henne i stallet, trots att hon inte gillar det såå mycket ;)

Hennes mamma ringde mig igår och skulle hämta hem hästarna som gått tillsammans med några andra AMH småttingar vid stället där jag har ridlektion. Så då kanske min lilla kusin vill ut i stallet och hälsa på sina hästar iallafall då dom kommer hem idag. 

Sist  jag var vid deras hästar hade ett av stona fått ett föl och ni kan ju tänka er hur liten den var då! Så det skall bli roligt att se hur den vuxit och utvecklats :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0