Egen tolkning

Här är min egen tolkning av omslaget till den här boken. HAde en liten mörk period där jag var litte deppig över en sak så då gör jag som jag alltid gör när jag oftasrt är arg, ledsen eller deprimerad, jag målar!
Gjorde den här  2008 kanske(?)


Jag döpte faktist den här målningen också vilket jag inte brukar göra annars, namnet blev Already too late av vissa personliga skäl till en händelse...Hehe, secret. ;) Meningen var att den här bilden skulle vara otroligt svart och mörk, men jag hade lugnat ned mig så pass när jagkommit så här långt att jag började gilla enkelheten i hur den såg ut då, så den fick bli lite simel och enkel istället för det svarta och mörka jag såg ifrån början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0