Ridning

Det mesta av dagen har gått åt att umgås med Sandra vilket var jättekul då hon pluggar I Stockholm och vi inte träffats på hur länge som hellst. Så idag har hon fått prova rida Indie och hon har även varit jättesnäll och fotat och filmat mig när jag ridit.

Jag och Indie

Sandra och Indie

Indie var jätteduktig idag men tyckte det var lite konstigt att en till person hjälpte till att rykta henne. När det var Sandras tur att rida var Indie jätteduktig. Jag har hört av både ägare och en kompis som var med och provred henne att hon verkligen är en enmans häst. Men hon accepterade en annan ryttare och var positiv. Men när jag nu kollat igenom bilderna så såg hon kanske inte allt för glad ut:) Men hon var otroligt duktig idag och tog det lungt.

Det blev inget större ridpass så hon fick mest ta det lungt och inte jobba allt för mycket då jag ville att hon skulle vara lugn när Sandra skulle ta över och rida henne.

Det jobbiga var att maten var slut i hagen som vi red i så de andra fem hästarna tyckte det var jätte intressant att komma bort till oss och titta på. Men efter ett tag tröttnade dem och försvann, med lite hjälp utav Sandra som fick chasa iväg dom. Inte det bästa att ha fem hästar ivägen när man försöker rida.

Men sammanfattningsvis gick allt bra och Indie var superduktig idag! Tack så jättemycket Sandra för att du filmade och fotade, du är BÄST!:D

Kommer kanske lite fler bilder ikväll:)


Kommentarer
Postat av: Victoria - häst och fotoblogg

Fin header ! :)

2011-03-01 @ 20:18:00
URL: http://victoriafrida.blogg.se/
Postat av: simone H

Ser verkligen mysigt ut :D

2011-03-03 @ 12:42:35
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0