3 saker du inte visste om mig

Här kommer tre saker du förmodligen inte visste om mig!

1. Jag har aldrig ramlat av en häst, vilket är ganska sjukt. Men jag har en känsla av att jag kommer att ramla av Indie.

2. Jag måste avsluta saker jag börjar på innan jag börjar på nya. Det är någon sorts tvångstanke jag har. Har jag börjat att rita en bild måste jag avsluta den också så ibland har jag suttit i 6 timmar i streck, doch har jag gjort några undantag, men de bilderna har för det mesta aldrig blivit klara och ligger halvfärdiga någonstanns.

Samma sak gäller böcker. Har jag börjat på en bok men inser att den är dålig, tvingar jag mig ändå att läsa igenom hela den. Därför blev det lite jobbigt när det hände med en bok med över 400 sidor.

En annan sak som det här gäller är lypsyl, jag måste ta slut på ett lypsyl även om jag inte gillar det innan jag börjar på ett nytt. Det är något tix jag fått för mig. Nu gäller det inte alla saker utan mest de saker som jag beskriver här.

3. Jag har svimmat 10 gånger i mitt liv. Första gången var jag 7 år. En gång svimmade jag efter en ridtur mitt på ridbanan på en ridkola(?) tillsammans med massor av folk jag inte kände. I ena stunden stod jag och höll i en häst på ridbanan och nästa stund vaknade jag och någon släpade i sanden ifrån ridbanan. Sedan svimmade jag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0