Mycket sadlar på G i stallet

OM allting klickar och fungerar så skall jag direkt efter jobbet in till stan och träffa L för att sen åka till ridsportsaffären för att kolla på sadlar. Till L inte mig ;) Hon provade F´s sadel igår men den låg heeelt i bakvikt. Inte okej, hade inte fungerat i en större storlek heller. Så hon får försöka börja om på sitt sadeläventyr.

Jag tänkte däremot följa med och kika lite bara för att jag älskar att vara där ;) Men även försöka få fram på vilken storlek på sätet jag skall ha i en sadel. Så förhoppningsvis får vi lite svar ikväll. Men vi får väl se om jag kan ta mig in till stan till at börja med. Hoppas allting fungerar så att vi kommer iväg!

Jag är riktigt sugen på att skaffa ett nytt träns med, det Indie har nu är helt grått då det svarta är avskavt. Men vi får se hur det blir med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0