Inte som alla andra

Det här sysslade jag med igår:




Japp, jag tvättar mina schabrak för hand. Så går det när föräldrarna inte tillåter en att kasta in ett hårigt smutsigt schabrak i tvättmaskinen. Men jag klagar inte. För ett år sedan var det ett helt blankt nej, om att ens åka iväg och provrida en häst. Så om jag ibland får tvätta schabrak, täcken och andra grejer för hand klagar jag sbolut inte över. Jag har ju en häst i stallet nu så varför klaga? Jag har ju nästan fått min högsta dröm att slått in. Jag har iallafall kommit så nära den som jag bara kan för tillfället. Jag pratar då förståss om att ha en egen häst.

Så en tvätt mer eller mindre för ha gör mig ingenting! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0