Bara för att..

Här kommer en bild jag målade för läänge sen :) Inte hästrelaterat men det verkade ju vara intressant ändå. Den andra människan jag någonsin försökt mig på att måla på den tiden. Bilden är redigerad som bara den så allt djup har typ försvunnit. En lärare i skolan tolererade inte mina halvkassa foton där pappret blev grått iställt för vitt så han redigerade ¨några av mina bilder. Men tycker själv att jag är lite anti sån även om de bara visar verkligheten bättre.


Men som sagt en gammal bil jag ritat och ja, jag ritar allting för hand och ingen kalkering eller vad det nu heter :)


Kommentarer
Postat av: Madde

sv: jahaja, :))))) Det var ett tag sen nu, men självklart fortsätter jag med det om du har något du vill lära dig. Vad vill du att jag ska gå igenom? :)



Tror du kan högerklicka på brushen > egenskaper > kompatibel och sen välja det windows/photoshop du har. Funkar inte det så kan brushen vara för gammal och inte funka till för nya versioner!

2011-07-01 @ 05:54:02
URL: http://fotomaddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0