Vill du ha bilder på dig och din häst?




Onsdagen den 20 Juli 2011 var jag inne på travet och kollade samt fotade. Så var du med och körde antingen ponnytrav eller stor häst på Skrubbs kanske jag har foton på just dig. Det var samma dag som gotlandslöpet och ringmurens lopp gick av stapeln.

Så är du intresserad av att få några bilder på dig och din häst under tävlingarna så kommentera hur din häst såg ut samt färg och nummer på nummerlappen på hästen så kontaktar jag dig, eller om du hellre vill maila så står min mail i vänsterkanten.


Kommentarer
Postat av: Stall Viggeby

sv: Okej :) Har själv haft en ridtravare, hon gick på travet något år men hon gillade det inte så hon såldes! :)

2011-07-24 @ 19:40:10
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0