Ridtur

Det blev en väng med L. JAg skulle visa henne en ridväg hon aldrig ridit. Men jag var ju helt lost själv. Den skulle kanske ta en 30 min att rida i skogem men den gick op 10-15 minuter. Vet inte hur det gick till. Mitt lokalsinne är inget vidare kan jag säga. Annars så skötte sig Indie bra. sadlade och så vid sommarhagen och det fungerade jättebra.

Efter ridturen åkte jag och L iväg till en kompis,kompis som sålde bagagnade hästsaker, det var mest L som skulle ha men jag följde med ändå. Jag hittade ett par lädertyglar för 20kr och eventuellt ett bett beroende på vad priset blir. Jag skall höra med henne imorgon vad hon hon skall ha för det. Men jag tror det blir det.

Ni får se bilder på det imorrn:)

Kommentarer
Postat av: Dressyrungarna

Vi har en utlottning om en personlig kodad design på bloggen. Ta gärna en titt om du vill delta! :)

http://dressyrungarna.blogg.se/2011/july/var-med-och-tavla-om-en-personlig-kodad-desig.html#comment



Kram dressyrungarna

2011-07-16 @ 14:12:39
URL: http://dressyrungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0