Provridning!

Oj, oj. Jag skall alldeles straxt iväg och provrida en häst! :D Varför och  allt det där har jag ju redan sagt, precis som den förra provridningen. Men oj, jag kan inte förstå varför jag skall bli så jäkla NERVÖS. Jag skall ju bara dit och känna på hästen osv, men jag kommer ju typ stå där och skaka om jag redan är nervös nu liksom.

Det är ju inte precis lugnande att veta hur grymt bra hästens ryttare/ägare är på att rida heller. Så, ingen press liksom hon har ju bara varit ute och tävlat lite då och då över hela Sverige. Haha. Nej men seriöst är hon sjukt duktig och så kommer lilla jag som aldrig någonsin tävlat. Bra där.

Även den här gången är det Emelie som hittat hästen, även om den förra hon hittade till mig inte en blev en provridning av. Det kom massor av andra saker emellan. Men så kan det gå.

Enligt det jag fått reda på så verkar ju allting vara perfekt med den här hästen. Perfekt storlek, perfekt ålder. Meen som jag lärde mig på den förra provridningen kan  det ju visa sig vara tvärt om.

Det jag är mest nervös över är att dom skall tycka att jag är jättedålig eller att jag kommer klanta till det som jag alltid lyckas göra när jag är nervös. Ägaren är jätteduktig och jag ligger inte riktigt på samma nivå som hon ;) Ha... Nej, men usch vad jag flummar. Är nervös som attan, usch,usch. Nu åker jag. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elina

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 09:58:51
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0