Mörbultad

Oj, säger jag bara. I morse när jag vaknade och skulle vända på mig skar det som en kniv i höften. Jag kunde knappt komma ur sängen! Saakta men säkert kom jag tillslut ned från trappen också ;) Kniven i min höft har suttit där hela dagen kan jag säga er. Sjukt ont har jag i höften. Speciellt om man sitter ner ett tag då haltar man rejält ett par steg innan man kan gå någorluna normalt och småhalta lite.

Första gången någonsin jag haltat! Jaja, vääldigt intressant ;)

Indie får vila idag, har ju varit hos min faster och kom hem rätt sent och jag vet inte om jag klarar av att rida idag. Börjar få ont i axeln nu också. Tänkte ta en kort tur och skritta lite men jag har släppt den idén nu.

Hos min faster kryllade det nu av småttingar. Hon har nu 7 amerikanska miniatyrhästar. Varav två är små, små föl. En var tre veckor och den andra knappt en vecka. De gick inte ens upp till knät på mig. Vi pysslade lite med dem och fotade och det blev en hel del dissksioner om häst såklart. Jättemysigt var det. :D




Jag och fölisen som var 3 veckor gammal, han har redan blivit biff

Kommentarer
Postat av: michelle

så sött litet föl:D<3

2011-07-07 @ 00:05:57
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Bloggtävling i samarbete med Mountain Horse

naww vilken liten sötnos



sv: jag betala 119:- för schabraket :)

2011-07-07 @ 08:22:14
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0