Lilla B

Idag skall jag iväg och provrida hästen som jag provred för två veckor sedan igen. Men innan tänkte jag försöka mig på ett kort ridpass på stallägarens lilla ponny för att sedan åka och provrida. Då kommer jag förmodligen inte vara så inne på att den hästen känns så liten. Men först skall jag kolla om det är okej för stallägaren ;)

Det var faktist ett bra tag sedan jag red ponnyn men kanske inte så konstigt då jag har egen  pålle att ta hand om nu. Nej jag är riktigt taggad och sugen att känna hur provridningshästen känns idag, skall fråga så att jag verkligen får känna igenom henne ordentligt :) Är nyfiken på hur det kommer kännas, speciellt efter ett ridpass på lilla B.

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: hon är ett varmblod med =)

2011-07-19 @ 22:37:54
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0