Indianas ridpass

Dagens då. det blev en kortis på ridbanan, men Indie var faktist riktigt seg idag. Inte så taggad, vi måste nog ut igen snart så hon blir lite gladare :D Vi körde lite bommar och några småskutt över ett par krysshinder. Riktigt skoj. Men något hon hade bestämt sig för var att INTE galoppera, jag provade typ allt. På volt, på hennes "bästa" varv där hon har lättare att fatta galoppen. Men..NEJ jag hade ett svidigt sto idag ;) Så jag provade andra varvet men nej,nej. Inte i dag. Tillslut gick det efter ett hinder på hennes svåra varv. Jiises vad svidig hon var. Alla har ju sina dåliga dagar..


Tyvärr har ridbanans underlag blivit riktigt dåligt nu. Alldeles för hårt och packat. Men jag pratade lite med stallägaren om det idag och förhoppningsvis blir det bra snart :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Har ett erbjudande till alla Er som deltog i tävlingen om att vinna ett schabrak från Kyro Riding Gear. Här är en länk; http://kyro.blogg.se/2011/july/erbjudande.html



MVH Malin

2011-07-28 @ 19:39:30
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0