Gårdagen

I går fyndade jag ett par lädertyglar för 20kr och ett pelhambett för 50kr! Riktigt nice :D Jag invigde lädertyglarna redan igår och jag förstår inte varför jag inte tog intiativet tidigare och köpte ett par kloka tyglar. De är så mycket mjukare, tynre och smalare än mina grova gummityglar som jag haft. Njöt verkligen av att ha ett par kloka tyglar. Haha.

Men till ridningen då. Det blev en ganska kort tur då jag redmed L och F och vi hade en handhäst med. Gammelmannen fick lite motion också. Men det fungerade ändå riktigt bra. Indie var fin och tyglarna underbara. ;) Gick fint men Indie var ofokuserad av att ha en häst travandes så nära bakom sig men det fungerade ändå bra.
I stallet lömnade vi av F som skulle vidare och hade brottom så till hagen fick vi ha varsin handhäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0