Dagen

Just nu är hovslagaren i stallet och skor Indie, det är första gången någonsin jag Inte varit med när Indie skotts. Bäst för henne att hon sköter sig. Stallägaren är där och sköter allt då 2 till hästar skall skos. Men lite mammig känner man sig allt när man inte vet allt och är med om allt. Jag har blivit en liten hönsmamma ;) Japp och jag har skickat sms till M om vad hon skall fråga hovis osv. Indies hovar  har precis som de andras inte sett något vidare ut nu på senaste veckan. Torrt och jobbigt. Hoppas att det löser sig. Jag får eventuellt köpa hovolja eller hovfett som han rekommenderade sist. Men, jag har redan tagit slut på både fett och oljan i stallet. (Det var redan nästan slut från början)

Ikväll kommer Indies ägare och hennes man och hälsar på henne! Lilla Indiana Li. skall blir roligt att se hur Indie kommer att reagera. Och om ägaren ser någon skillnad sedan sist, hon har ju bara sett henne genomblöt på llångritten, så förhoppningsvis är hon lite torrare och lite lugnare ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0