Avslöjar en hemlighet ;)

Jag har ju ett par gånger nämnt att jag har en del hemliga projet på gång. Ett av dem var att jag sökt ett jobb som designer :D Sjukt roligt. Och inte vilken designer som hellst utan som tränsdesigner! Tänk om man får jobbet, att rita ett träns och få det tillverkat i verkligheten något som man SJÄLV har ritat liksom och sedan få se det på riktigt. Ett träns som uppkom från ens eget ritblock penna och hand!
Mitt första träns jag någonsin målat, och jag kom på sjukt mycket saker som jag gjorde fel och lärde mig en hel del efter bara en teckning.

Tyvärr fick jag inte jobbet, men sjukt kul om det hade blivit jag, det var ett jobb på distans också och det var ok om det var ens första designerjobb. Bara att ha möjligheten var ju kul. Jaja, hade väl inte allt för stora förhoppningar direkt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0