Wiee :D

Äntligen börjar jag se resultat! Som jag nämnde för någon vecka sen hade ju lilla Indie fått mugg! Usch och blä. Det var enligt mig ganska mycket också, Defenetivt mer än vad F´s häst hade. Så jag har tvättat och fixat efter veterinärens rekomendationer och i förrgår kände jag att jag började få panik! Det försvinner ju verkligen inte. Men igår märkte jag att, oj det har ju försvunnit väldigt mycket. Idag såg jag verkligen att det är inte mycket kvar tills det helt är borta! Snacka om att få en slutspurt och bli av med det. Det känns oerhört skönt då jag verkligen började tvivla på veterinärens metod och funderade på att köpa just något mugg medel i all panik. Det kan verkligen skada hästen ordentligt om det blir mycket mugg som tränger sig in i benet. Det är väldigt viktigt att sköta om det så att man blir av med det.


Mugg är extra lätt att få när hästen står i fuktigt eller lerigt underlag

Kommentarer
Postat av: Joanna

sv: har tagit bort den nu. men varför ville du det? ingen röstar ju längre ändå ;)

2011-01-16 @ 20:05:22
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Sv: Vad duktig du är som klarar dig sålänge på den lönen. Att betala själv kan kännas jobbigt för stunden men i längden tjänar man på det, man lär sig att kontrollera sin ekonomi väldigt bra!

2011-01-17 @ 09:33:32
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0