Tur?!

(Tidsinställt inlägg)

Jag pratade lite med stallägaren igår om hur det gick med longerträningen med Indie och förklarade att jag förmodligen behövde köpa en longer gjord för att det skulle fungera bättre. Då  säger hon att hon har en i skåpet! Jag blev verkligen förvånad eftersom hon har en ponny (hihi hon är ganska kort) och hade en longergjord i storlek full. Så den får jag låna när jag vill!:D

Det var också precis en sån longergjord  jag pratade om igår. En sån här:

Den hon hade var till och med snyggare. Tror jag, den var blå/svart om jag kommer ihåg rätt. Jaja, det är funktionen jag är ute efter och jag längtar redan efter att pröva! 
 
Jag skall nog fråga F om jag kan låna hennes tömmar eftersom de är i väv istället för M´s som är i läder och är ganska hårda och luktar konstigt. Men jätteglad blev jag och nu skall det tränas. :D:D Vi får se när det blir med den här veckan iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0