Totilas

Har just nu blivit färdig med ett arbete om Moorelans Totilas. Imorgon skall jag prata, och analysera en artikel om honom, på engelska. Så mina kära kompisar får plåga sig igenom att lyssna på mig när jag pratar om en häst. Men de är ganska vana ;) Även läraren tycker inte om djur, eller hästar så vi får väl se hur det går. Hon får stå ut. Jag tycker inte hennes saker hon berättar om alltid är så intressanta.. :D
Här är han iallafall, kungen av hästarna och en av de få som klär i guldboots:



En av få hästar som ser värdig ut i guldboots!

Och oj, vad konstigt det känns att skriva på svenska efter att ha läst, skrivit och tänkt på engelska så mycket som jag gjort nu på den sista tiden. Så förmodligen är det massor av konstiga stavfel.


Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Ja den såg väldigt bra i det =)



SV: Okej! Haha låter inte så gammalt, själv har jag spelat fotboll i nästan 16 år och jag är bara 18 fyller 19 i sommar!! Hahaha

2011-01-21 @ 08:52:40
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0