Svar från Equipage!

I tisdags när jag kikade in på bloggen som vanligt, så blev jag så väldigt förvånad! För i en kommentar stod det föjlande:
 


Det är så sjukt stort för mig att få en sådan kommentar eftersom jag typ dyrkar alla som på något sätt jobbar med den tidningen. Jeanette Holm jobbar på självaste redaktionen för tidningen Equipage. Först kunde jag inte fatta att dom överhuvutaget hade svarat... Haha.

Precis det här är det jag menar med Equipage, dom är ingen vanlig tidning. Jag har då aldrig sett någon få ett svar via en kommentar ifrån en hästtidning! Det här gör att jag gillar tidningen ännu bättre och jag ser verkligen varmt fram emot ett år som nybliven prenumerant på tidningen (fick det i julklapp av mamma). Det kanske låter töntigt att prata såhär om en tidning, men det är så jag känner. Jag tycker om tidningen så mycket att jag till och med försökt att hitta begagnade tidningar eftersom jag bara har de 5 nyaste (misslyckades dock). 

Men det är även nästan så att man skäms att dom läst min blogg/blogginlägg som man bara slänger ihop och publicerar. Det kanske är dags att börja tänka på att läsa igenom det man skrivit och rätta till de felen man ser och bokstäverna som blivit tappade?

(Och ja, jag har läst igenom det jag skrivit tre gånger för att se om jag skrivit något fel)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0