Stalldagen

Igår på stalldagen fick vi en hel del gjort. Vi har ju fri tillgång till ensilage till alla sex hästarna och då blir det en hel del som ramlar ned på marken och tillslut har det nästan blivit en liten kulle så då fick vi hjälp av C´s man som skrapade nästan hela hagen med sin lastmaskin. Otroligt bra blev det! Men när vi skulle släppa ut hästarna stod alla där som fån och fattade inte riktigt vad vi gjort. Hela hagen såg ju annorlunda ut. Sen fick Indie och två andra hästar fnatt och bara for iväg i galopp och skuttade höll på. Sedan såg man 16 par ben i luften när alla rullade sig. Dom kan väl vara för söta ibland? :D
Nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra, jag behöver rida min lilla tös men vill inte rida själv då hon hittat på ett nytt hyss. Och så har Sandra kommit till ön då hon annars pluggar i Stockholm så vi skall på bio senare och funderar på att träffas innan och gå lite på stan. Så nu står jag inför beslutet Sandra VS ridning idag... Vi får se vart det leder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0