Stalldag!

Idag skall vi ha stalldag, vilket innebär att alla samlas i stallet och vi går runt och fixar det som behövs. Tex. dra tråd, fixa en kran som droppar och kolla stängsel. Sedan blir det ju det viktigaste av allt FIKA. Alla i stallet är verkligen fika beroende, helt sjukt så nu börjar jag väl snart också bli de ;) Men det blir nog en rolig dag, brukar vara en sån rolig och härlig stämning när alla för engångskull är samlade. Jag skall ner nu med en gång sedan blir det såklart lite ridning efter så jag återkommer om hur det gått :D
Det lär förmodligen bli lite uppdatering idag men jag har lagt in lite tidsinställda inlägg så det får duga.

Kommentarer
Postat av: Madde

Kika in i eftermiddag, då lägger jag upp nytt photoshop tips =)

2011-01-29 @ 12:26:29
URL: http://madmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0