Sommartips?

Jag har aldrig sett något liknande. Den beskrivs som "flughuva i nät med pannband" påhittigt namn va? ;)
Jag tycker defenetivt att det vore värt ett försök på denna istället för att köra på en full nätflughuva, eller bara flugpannbandet. Dom slipper grimma och också den hela "nätmasken". Om den här är bra har jag ingen aning om. Det enda jag skulle kunna tänka mig är att den kanske lossnar lätt?

Men för de hästar som älskar att dra av sig de här(*hostIndietillexempel*) :


Så är kanske den "nya" varianten är bättre där de inte behöver känna sig så instängda. Helt klart värt ett försök eftersom priset nästan är en tredjedel i jämförelse med hela flughuvor. Priset på denna är 69kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0