Såklart inte

Självklart bestämmer vår käre lärare att vi skall komma till skolan idag, (har annars hemstudiedag på onsdagar) jag som har längtat som en dåre till att få ridanär det är ljust  ute i dag och snön håller på att smälta och man kan äntligen rida en väg i närheten av stallet. (tror jag) Det bästa av allt är att han väljer en tid mitt på dagen. Så man hinner varken rida innen eller efter. Tack så mycket! Självklart kommer skolan fört och det är väldigt viktigt. Men jag avskyr när man planerat något länge och sen måste ändra det. Jag, E och E som planerat att rida.. :( Jaja har jag tur fungerar ridbanan underlagsmässigt och jag kan longerträna Indie ikväll med pannlampa eller något. JAg har stallet ikväll så vi får se hur det ser ut. Det hade varit jättekul att prova den "nya" gjorden :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Superfin blogg :) lägger till dig på bloglovin!

2011-01-19 @ 16:28:29
URL: http://ridinghorse.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

Söt!



SV: Det ska vara så, men det är lampor som gör det xD

2011-01-19 @ 20:53:01
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0