Ridlektion, snart?

Snön smälter, vägen börjar bli ganska okej. Kanske är det dag att äntligen få fortsätta med ridlektioner igen? Vi får se om det kanske skulle fungera nästa vecka om vädret och dagarna passar. Jag vill verkligen, det hade varit så skönt att bara få arbeta av Indie lite. Det blir ju inte samma träning som när det är bra väder. Jag kommer inte ihåg när jag galopperade på riktigt senast! Längtar och längtar, väntar och väntar. Jag får köra vägen via ridhuset och se om det är mycket is på vägen där! :D

Fin transport jag hittade va? Även om den är cool
 så skulle jag aldrig vilja ha en sån. Ser ut som en
 barbie leksak.


Problemet är att när man skall till ridhuset skall man upp för en backe. En av Gotlands få backar. Haha. Självklart vill man inte ta några risker och chansa när det är halt. Det är helt enkelt inte värt det. Även om man verkligen vill. Man får tänka på säkerheten och hästen först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0