Ponnyakuten

Jag har aldrig sett ponnyakuten förut, så igår tänkte jag prova då det varit många diskusioner kring programet. Känslan som jag fick var att det kan komma bra tips och information som man kan dra nytta och lärdom av även för oss med större häst. Endel anser att det är ett barnprogram, och kanske går den in uder den kategorin  men med gästtränare som rider på hög nivå tror jag alltid et finns något att snappa upp. Vi får väl se hur programmet utvecklar sig men jag väntar spänt på att se ponnyn som inte förstod longering och hoppas på tips som jag kan använda på Indie i longerträningen.


Endel ponnysar ser ju ut att vara helt galna! Jag tror det kan vara nyttigt för barn att se och vara med och få lära sig många nyttiga saker, som de förmodligen inte tänkt på förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0