Paket igen

Fick för några dagar sen hem min lilla bok beställning. Så fler Bok HISSar och Bok DISSar kan ni vänta på.


 Det här var ett av de tre paket jag fick hem.


Tyvärr får ni inte se vilka böcker det är då de kommer att komma upp i Bok HISS/DISS när jag läst de. Men en sak som jag blev väldigt besviken på var den ORANGA boken. Den är ORANGE! Vem vill ha det? Dessutom är det mitt i en serie som inte har någon kantfärg så vet inte riktigt vad som hände där... Förmodligen råkade jag välja någon konstig specialutgåva eller något.

Här är alla böcker jag beställt, nyfikna? (lägg märke till den muppiga oranga boken) Som om ni inte redan gjort det.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0