Nu är den här

Nu är den redan här igen. Vår och sommarkatalogen från Hööks. Jag älskar att bläddra i den och kan hålla på att titta och bläddra i den i flera månader. Haha. Jag älskar helt enkelt att bläddra i hästkataloger nu när jag äntligen även kan få kolla på saker till en häst! Jag och min käre vän S har alltid älskat att bläddra i Hööks katalogerna och drömt oss bort vad vi skulle ha köpt om vi hade häst. Ibland till och med gjorde vi en liten "budget" för att räkna ut hur mycket alla saker skulle kosta som vi hade köpt om vi hade häst.


Nu är den här igen och jag skall försöka att hålla mig ifrån hööks.se tills den här dimpat ned i brevlådan. Hehe får väl se hur bra det kommer att gå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0