Longerträning

Nu är jag föresten klar med allt i stallet. Städning av hyllan med alla flaskor och så har jag gjort en liten stallapoteklåda, så att man hittar alla saker när man behöver det och vet att ingenting är gammalt. Det blev även lite lite longerträning för Indie. Jag skulle prova och se hur det fungerade med all longerträna henne i grimma men det fungerade ungefär som på samma sätt som med träns och delta.

Stackarn hon förstår verkligen inte att hon skall gå runt mig eller varför. :( Men jag skall försöka ha en longerträning i veckan för jag har bestämt mig för att jag skall få henne att förstå. Jag skall få henne att klara av longering i alla gångarter det är ett av mina viktigaste mål jag kommer att satsa på just nu. Det kommer bli segt och man får ta allting i lugn takt. Men vi skall klara det!


Så här ser vägarna ut, och det är is. Helt sjukt. Så jag fick utesluta ridning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0