Longeringsträning + barbackaridning

Efter jag blev färdig med putsandet av tränset och sadeln åkte jag iväg till stallet. Det blev lite longerträning för Indie på ridbanan och hon skötte sig hysat bra. (Det är svårt att sköta sig bra när hon inte förstår vad jag vill att hon skall göra) Men det gick faktist bättre än vad det gjort förut. För att inte tråka ut Indie så blev det  lite barbackaridning på ridbanan. Det var verkligen jättehärligt! Det var faktist första gången som jag red barbacka på henne, nu när hon fått liten vintermage så var det jättemysigt! Under barbackaridningen tränade vi mest på skänklar och få henne att lyssna och min balans såklart. :D 

Nu har jag förberett här hemma lite eftersom alla i stallet skall komma och fika lite eftersom jag fyllde år igår, så det blir nog mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0