Kort eller lång?

Det är så sjukt mycket diskussioner krin lång eller kort man. Som vi alla vet har lilla Indie väldigt lång man. Många i stallet säger "klipp av den det ser så ofrächt ut" och "jag tycker inte om lång man, speciellt inte på varmblod" det är ju deras åsikter och alla får tycka som dom vill. Jag tycker det är fint med både lång och kort man, men gillar inte när den är föör kort eller när det ser klippt ut. Jag tycker att den skall se naturlig ut. Det som jag inte tycker är fint med på lång man är när den blir lång tunn och stripig...Är Indie på grä'nsen?, kanske, tänker jag göra något åt det? Nej.

För det första är det inte min häst, så jag vill inte klippa av den. För det andra säger några ååh vad fint, vad du än gör klipp inte manen på henne. Och det är dom jag verkar lyssna på ;)

Iallafall här kommer några photoshopade bilder med Indie med kort, lång och kortkort man ;) Och jag vet inte de bästa photoshoppningen men jag kan inte photoshop och orkade inte lägga ned någon större tid och energi på det heller.
Kort

VS

Lång

Kort

VS

Lång

Halvlång

VS halvkort

 VS kortkort


VS Lång
 
Jag tycker om henne precis som hon är. Men när utväxten nästan kommit ikapp de andra så kanske, kanske, kanske jag putsar till det lite ;)

Var tyckte ni var finast, kort eller lång? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0