Idé

Nu är det dags igen, jag kar en idé.. :P
Igår så fick ju en häst i stallet då ett rejält jack och blödde och det behöver tvättas/läggas om och vi hade lite svårt att hitta alla grejer. Eller vi visste var dom var men vi hade inte koll på vad som var gammalt och inte. Så idag hade jag tännkt att gå igenom vår hylla med flaskor och grej och göra en liten "stallapoteklåda" där vi har fräscha rena grejer. Ifall något skulle hända. Så att man slipper att rota runt som en dåre och hitta gamla salvor och smutsiga svampar.

Så det skall jag roa mig med idag och förståss rida en sväng :)


Kommentarer
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

sv: Men ändå, om jag ska sälja ett vintertäcke skulle jag inte använda mig av en sommar bild :)

2011-01-09 @ 11:08:13
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0