Idag hände det något speciellt!

Jag skulle som sagt rida idag och när jag kom fram till stallet såg jagg at Indie låg ned i hagen och sov så sött. Så försiktigt gick jag in i hagen och tog lite kort (såklart har man ingen kamera med sig!) med mobilen. Sen provade jag försiktigt att närma mig och jag fick gå fram till henne när hon låg ned och klappa och mysa med henne! Det var en sån härlig känsla att hon tillät det. Sen när jag reste mig och tog lite kort bestämde hon sig dock för att rulla sig. Sen reste hon sig. Jag trodde inte att hon litade på mig tillräckligt för att jag skulle få gå fram till henne men det fick jag :D

(Mobiluppladdning)





Så här låg hon och sussade när jag kom, så jäkla söt..Blev så arg på mig
själv att jag såklart lämnade kameran hemma..Jag funderade till och med på att
åka hem och hämta den
;P

Ett tag blev jag lite rädd att hon var sjuk eller nåt eftersom hon låg kvar.. Men det var hon såklart inte. Hon var nog bara glad att få slippa ha på sig täcket.

Tyvärr kom jag fram till att det inte gick att rida idag, vägen gick knappt att gå på för det var så halt och ridbanan var jättetung av all tö snö. Så jag fick hoppa ridningen...Igen :(

Istället fick det bli en promenad med stallägarens hund. OCh jag kan säga det var nästan omöjligt att gå! Höll på att halka hela tiden. Men mysigt var det.


hehe, syns att jag hhar gummistövlar och raggsockor :D
Sen fick det bli lite pyssel med Indie. Flätade hennes man och svans lite och ryktade och sådär. Medan hon stod och sov. Så imogon kommer hon ha krull :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0