Hööks

Igår hittade jag Hööks katalogen i brevlådan. Kände mig faktist inte så inspirerad när jag tittade i den(?!) Kanske var det för att jag varit besatt och kollat på hööks.se och redan visste massor av saker som skulle vara i katalogen. Men självklart hittade jag massor av grejer jag skulle vilja ha ;)

Jag blev väldigt inspirerad av att köpa nya chaps. Mina gamla är både för små och helt slut, dom stackarna;)
En knapp går inte att knäppa pga hela grejen är metallgrejen är vikt av någon konstig anledning. Jaja, de här var mina favoriter som jag hittade i katalogen :)

Men vill då ha ett par svarta. Gaiters, heter dom. Jag har aldrig förr hört det ordet. Så jag var tvungen att slå upp det :D Damasker betyder det. Men jag antar att de har samma funktion som chaps? Men jag är lite tveksam pga av att de är fån CRW har hört att deras grejer är lite sådär i kvalitén, men kanske bara ett rykte? Själv tyckte jag att de var lite dyra för att vara chaps, eler är det bara jag som inbillar mig? 529kr...

Jag gillade verkligen de bruna men jag har svarta skor så....

Kommentarer
Postat av: s

Nej de är inte dyrt.. Mina chaps kostade 800 från MT ;);) Själv tyckerjag CRW är helt okej! :)

2011-01-15 @ 17:02:59
URL: http://simplyythebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0