Hemma

Har nu kommit hem igen efter att ha blivit firad i efterskott av tre kompisar idag. Dom hittade på hemliga aktiviteter vi skulle göra och jag slapp att betala :D Det blev bland annat bowling och restaurangbesök. Men det bästa av allt var att bara ta det lungt tillsammans och ha roligt.

Jag = grym på bowling?Njaa

Lite gamla bowlingbilder, då vi inte hade kameran med idag, har faktist uppgraderat mig till ett 8a klot
(gjorde det idag)
:P


Imorgon skall jag ut och rida eller longerträna Indie, på ett eller annat sätt måste det bara göras!  Jag var så snäll och sa att jag kunde ta stallet imorgon morgon då jag ändå var ledig. Så C får sovmorgon ända till 06.00 imorgon! Snällt av mig va? :D

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Bellan longeras aldrig förutom vid hältkoller och under ryttare. :-)



Emma tömkör henne, med tömmar.

2011-01-13 @ 22:06:12
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0