Gummiboots

Lovade ju igår att ja skulle berätta varför jag köpte mina boots på blocket. Anledningen var att jag inte visste vad Indie skulle ha för storlek i sina boots, och jag visste inte om det skulle hjälpa när hon smäller ihop. JAg har varit väldigt tveksam till om det skulle hjälpa eller inte eftersom hon smäller ihop skorna, hon trampar inte på sig själv utan det säger bara kling.

Så istället för att köpa ett par boots här som kostar 150 (eftersom det finns efterfrågan och inga konkurrenter blir priset så högt.) så bestämde jag mig för att köpa ett par begagnade för en tredjedel av priset. Det känns väldigt onödigt att åka långt för att köpa ett par boots för 150 och kanske är i rätt storlek och annars åka tilbaka och byta, sedan prova att rida i dom utan att det hjälper och det inte går att lämna tillbaka dom. 
 

Så nu sparade jag båte pengar prismässigt och för bilfärden till affären och tillbaka (som är väldgt långt och man har aldrig "vägarna förbi") Så hjälper bootsen vet jag att jag kan satsa på ett par såna nästa gång och då kan jag även beställa billigare från internet eftersom jag vet storleken. Vist är jag ekonomisk? jag går ju ekonomilinjen så något borde man väl ha lärt sig? ;) Eller så är jag bara snål :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0