Dumma, dumma väder

Ja, då har jag varit i stallet. Det är min stallkväll så jag började med lite mockning. Sen kollade jag ridbanan den var gaanska okej men lite vatten under all snö. Men så tänkte jag att det är ju ungefär som hagen dom går i så det kan ju inte skada. När jag sadlat färdigt Indie och skulle gå in på ridbanan bärger jag att det var is  där. Det blev vassa kanter när hon sjönk igenom och det gick verkligen inte. Så jakla besviken jag blev. :( Attans dumma väder. Så det var bara att ta in henne och av med alla grejer igen.

Av med alla grejer igen...

Nu är jag riktigt trött på all is, det går ju inte att ta vägen någonstans!

Så klart började det ramla ned massa blöt snö från himlen när jag skulle fota så skit gick det också.
Positivt humör, positiv dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0