Brun hästoutfit



Det viktigaste när man matchar en outfit, tycker jag, är att man har samma nyans i färgen. Så att man inte har t.ex. orangeröd, vinröd och rödröd. Om ni förstår vad jag menar :P (och jag vet att luvan inte är i samma nyans)

Den här outfiten landar på ca 2000kr. Men erkänn, visst hade den varit snygg? Älskar verkligen tränset! Någongång i framtiden kanske jag har den? Outfiten går förståss att göra billigare utan att det syns något större men så här blev min iallafall. 

Senare idag kommer även en brun ryttaroutfit...

Vad tycker ni om outfiten?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu har vi utsett finalisterna till reflexboots tävlingen. Titta om du är en av dom! :)

2011-01-02 @ 14:12:02
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0