Beslutsångest

I lördags hade jag bestämt mig, jag skulle spara ihop pengar för att slutligen köpa mina älskade John Whitaker tranportskydd. Meen, nu börjar jag få beslutsångest... Det är ändå ganska mycket pengar det hanlar om även om de flesta med kvalité ligger runt det priset. Vi får väl se. Men det lär nog bli dom ändå :) Hoppas jag :)

John Whitaker transportskydd
Hellånga transportskydd i stadigt och tåligt nylonmaterial. Transportskydden ger maximalt skydd för benen vid transport av häst. Väl tilltagen förstärkning längst ned för att undvika skador och för lång livslängd på skydden. Fästes med stadig kardborreknäppning.

Färg: Marin med rött kantband och vit passpoal.

Storlek i höjd:
Ponny: fram 49 cm och bak 73 cm.
Full: fram 54 cm och bak 90 cm


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

SV: Roligt att du tycker det :)



snygga skydd, va kostar dom?

tycker kingsland har fina transport skydd

2011-01-26 @ 11:51:47
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Mli

De är ju så snygga ! Men det finns ju billigare alternativ som håller lika bra :)

2011-01-26 @ 12:27:41
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0