Veckoschema

(Tidsinställt inlägg)

Tänkte visa er hur den här veckan förhoppningsvis kommer att se ut om allt går som planerat. (och när händer det liksom?) 
 Här kommer det som vi planerat, men vi har även en hel del arbeten som skall lämnas in i skolan denna vecka så vi får se hur pass bra jag klarar av att hålla schemat.

Som ni ser är det en del frågetecken, som jag faktist håller på att reda ut idag. Det är ju meningen att Horseballträningen skall dra igång på fredag, men man vet aldrig hur det blir med det så idag skall jag leta upp A i skolan och höra hur det blir. Förhoppningsvis blir det av. Jag är taggad! Frågan är ju om Indie är det ;) Hon har ju bara varit i ett ridhus 2-3 gånger i sitt liv(?) Och på fredag blir det nytt. Plus att hon kommer ha massor av överskotts energi och vara superpigg, om jag känner henne rätt ;)

Det kommer eventuellt också bli ridlektion i helgen, då ridläraren säger att helger passar henne bäst. Jag är bara glad att hon tar emot mig och jag får rida vid henne så det kommer jag självklart rätta mig efter. Om det blir lördagar eller söndagar har jag ingen aning om.

Vägarna är ganska okej nu så SNÄLLA ingen mer snö eller is nu!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Nu är tävlingen där du kunde vinna ett par EC-hand avslutad! Gå in på bloggen för att se om det var du som vann.



Vann du inte denna gång? - Passa på att tävla om ett jättefint täcke på bloggen! Kanske bättre tur under den tävlingen! :)

2011-02-21 @ 18:25:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0