Sportlov

Hinner tyvärr inte rida idag, men vi ni vad jag gjort idag? :D Jag har köpt en videokamera, den är inte min utan pappas, men han har nog inget emot att jag lånar den och filmar när jag rider. Något måste jag väl få tillbaka om jag hjälper honom med både filmning och redigering? ;) Så pappa vill att jag skall lära mig den och filma honom ikväll när han spelar gitarr. Just nu sitter den på laddning men jag har faktist läst lite i instruktionsboken, vilket är ett under för att vara mig. Hoppas allt fungerar som det skall med den och att den inte är allt för komplicerad då jag aldrig användt en vidokamera förut. Hah. Så i framtiden kommer det kanske upp lite videos när jag rider! :)



Otur hade jag i skolan för jag kom på att A var ju ledig idag, hur blir det nu med horseball på sportlovet? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0